Mediathek
Presse
| Autoren | Titel | 
|---|---|
| Barbara Höhle @ SWR2 | Wissen | Wie Kinder sprechen lernen. | 
| Barbara Höhle, Alan Langus, Tom Fritzsche @ Portal Wissen ZWEI 2022 | Lehrreiches Stimmengewirr – Im Potsdamer BabyLab – Laborbesuch (statt) Selbstversuch. | 
| Harald Clahsen @ ARD | Mein Körper | Mein Körper. Meine Worte. | 
| Harald Clahsen @ BR | Campus Talks | Mehrsprachigkeit: Mythen und Wirklichkeit. | 
| Natalie Boll-Avetisyan @ PNN & Tagesspiegel | Wie viele Sprachen kann man gleichzeitig lernen? | 
| Natalie Boll-Avetisyan @ rbb24 Inforadio | Wie viele Sprachen können Babys gleichzeitig lernen? | 
| Natalie Boll-Avetisyan @ Bayern 2 | Sozusagen | Wie bitte lernen Kinder so viele Sprachen?!? | 
Vorträge
| Autoren | Titel | 
|---|---|
| A02 | Grammatical processing and syntactic change. | 
| AMLaP 2020 | Day 3. | 
| AMLaP 2020 | Day 2. | 
| AMLaP 2020 | Day 1. | 
| B01 @ AMLaP 2020 | Lateralization of prosodic processing in individuals with unilateral brain damage. | 
| B04 | Variability in Turkish-German Bilinguals. | 
| Christina Bergmann @ SMLP 2020 | The new Science: transparent, cumulative and collaborative | 
| Jeff Rouder @ AMLaP 2020 | Qualitative vs. Quantitative Individual Differences: Implications for Cognitive Control. | 
| Jeff Rouder @ SMLP 2020 | Robust Cognitive Models. | 
| Shravan Vasishth | Computational models of retrieval processes: an evalutation using benchmark data. | 
| Shravan Vasishth | Dependency completion in sentence processing: Some recent computational and empirical investigations. | 
| Shravan Vasishth @ ISBA World Meeting 2018 | Type M error in practice: A case study. |